• Nr.contract de lucrări:
8707/04.05.2016, modificat prin Actele Adiționale nr. 10 din 08.02.2017, nr.203 din 18.09.2017, nr. 116 din 10.04.2019 și nr.350 din 29.08.2019, încheiat între Judeţul Satu Mare şi DRUM CONSTRUCT SRL,
• Proiectant:CIPROCONSTRUCT S.R.L.;
• Executantul lucrării: DRUM CONSTRUCT SRL;
• Periada de execuție:22 luni;
• Garanția de bună execuți:36 luni;
• Finanțare: Programul National de Dezvoltare Locală (PNDL II);
• Contract de finanțare încheiat între Consiliul Județean Satu Mare și Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice : nr.10991/15.06.2015 și modificat prin actele adiționale nr.1/28.08.2015, nr.2/05.11.2015, nr.3/21.09.2018;
• VALOAREA TOTALĂ A LUCRĂRII: 10.661.641,20 lei inclusiv TVA.:
• Valoarea finală a lucrărilor executate este: 8.959.362,35 lei la care se adaugă TVA în valoare de 1.702.278,85, iar valoarea totală cu TVA este de 10.661.641,20 lei
Amplasament:
Zona de implementare a investiției este intravilanul și extravilanul localității Mihăieni, extravilanul și intravilanul localității Țeghea și extravilanul și intravilanul localității Craidorolț.
Lungimea totală a drumului modernizat este de 6.380,03 m.
Elemente principale ale drumului modernizat:
Caracteristici drum modernizat:
- Lungime studiată a drumului : 6.380,03 m
- Lățime parte carosabilă:2x3,00m
-Benzi de încadrare: 2x0,25m
-Acostamente: 2x0,75m
Soluții adoptate:
Sectorul de drum judetean DJ 195B propus spre modernizare si executat are o lungime de 6.380,03 m , iar in profil transversal latimea are 6,50 m cu acostamente de 0,75 m latime pe fiecare parte, din latimea carosabilului 0,25 m va fi banda de incadrare,banda ce va avea aceeasi structura cu drumul.
Sistemul rutier executat este alcatuit din :
- strat de fundatie din balast de 30 cm grosime;
- strat de baza din piatra sparta de 17 cm grosime;
- strat de legatura BAD25 de 6 cm grosime;
- strat de uzura MASF16 de 4 cm grosime.
Acostamentul drumului executat este alcatuit din :
- strat din balast de 30 cm grosime;
- strat de piatra sparta de 23 cm grosime.
- strat de uzura din mixtura asfaltica stabilizata cu fibre MASF16 de 4 cm grosime.
Între pozitiile km 23+354 – km 25+670 acostamentului drumului este alcatuit din:
- strat din balast de 30 cm grosime;
- strat de piatra sparta de 27 cm grosime.
Scurgerea apelor este asigurata prin santurile trapezoidale pereate pe anumite tronsone ale drumului.
Drumurile laterale s-au executat prin asternerea a unui strat de ballast de 30 cm grosime, un strat de 17 cm grosime de piatră spartă inclusiv prin asternerea straturilor de mixturi asfaltice (BAD25 cu o grosime de 6 cm si un strat de 4 cm grosime de MASF16).
Pe sectorul de drum modernizat au fost montate podețe tubulare premo cu diametrul de 1000 mm transversal, iar pentru podețe laterale s-au montat podețe tubulare tip premo cu diametrul de 600 mm la urmatoarele pozitii kilometrice :
DN1000 premo:
Podet Ø1000 transversal, km 22+858, L=10 ml
Podet Ø1000 transversal, km 23+524, L=10 ml
Podet Ø1000 transversal, km 23+836, L=10 ml
Podet Ø1000 transversal, km 24+459, L=10 ml
Podet Ø1000 transversal, km 24+683, L=10 ml
Podet Ø1000 transversal, km 25+134, L=10 ml
Podet Ø1000 transversal, km 25+774, L=10 ml
Podet Ø1000 transversal, km 26+204, L=10 ml
Podet Ø1000 transversal, km 26+796, L=10 ml
Podet Ø1000 transversal, km 27+283, L=10 ml
Podet Ø1000 transversal, km 27+606, L=10 ml
Podet Ø1000 transversal, km 28+302, L=10 ml
Podet Ø1000 transversal, km 28+697, L=15 ml
DN600 premo:
PARTEA STANGA PROIECT
km 22+990 – podet corugat DN600, L = 10 ml inclusiv amenajare drum lateral
km 23+350 – podet corugat DN600, L = 10 ml, inclusiv amenajare drum lateral
km 23+400 – podet corugat DN600, L = 10 ml, amenajare din beton
km 23+650 – podet corugat DN600, L = 10 ml , amenajare din beton
km 23+810 – podet corugat DN600, L = 10 ml, amenajare din beton
km 23+860 – podet corugat DN600, L = 10 ml, amenajare din beton
km 24+480 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 24+700 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 24+850 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 25+050 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 25+400 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 26+110 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 26+400 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 27+150 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 27+500 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 27+760 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 27+800 – podet corugat DN600, L = 10 ml inclusiv amenajare drum lateral
PARTEA DREAPTA PROIECT
km 23+350 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 25+220 – podet corugat DN600, L = 10 ml inclusiv amenajare drum lateral
km 25+550 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 26+100 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 26+112 – podet corugat DN600, L = 10 ml inclusiv amenajare drum lateral
km 26+125 – podet corugat DN600, L = 10 ml inclusiv amenajare drum lateral
km 26+850 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 27+600 – podet corugat DN600, L = 15 ml
km 27+760 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 27+800 – podet corugat DN600, L = 10 ml amenajare din beton
km 28+100 – podet corugat DN600, L = 10 ml inclusiv amenajare drum lateral
km 28+300 – podet corugat DN600, L = 10 ml inclusiv amenajare drum lateral
km 28+490 – podet corugat DN600, L = 10 ml inclusiv amenajare drum lateral
Pentru scurgerea si evacuarea apelor meteorice in fața acceselor la propritetăți s-au montat podețe corugate cu diametrul de 400 în lungime de 494 ml si s-au executat amenajarea acestora cu placă din beton.
Din punctul de vedere al siguranței circulației s-a executat marcajul longitudinal al sectorului de drum modernizat si s-a mobilat cu 158 de indicatoare rutiere, 57 buc indicatoare hectometrice si 7 bucați de indicatoare kilometrice.